mandag 25. april 2016

Nytt design

 Jeg har gjort litt om på bamsene mine og nå har de blitt til søte kaniner, med skikkelige bollekinn. *haha* Kroppen, armer og ben er som på bamsene, det er bare hodet og ører som er forandret.


Fremdeles heklet i favoritt-garnet mitt til disse, Vipe fra Dalegarn og med heklenål nummer 3



Selvsagt må de få søte små haler, alle kaniner har da det. Disse er til salgs. Jeg har ikke mer grått Vipegarn for øyeblikket, men det blir sikkert flere kaniner etterhvert. Leker også med tanken på flere design. Forslag mottas med takk i kommentarfeltet. =)


I mellomtiden har jeg noen bamser som venter på montering. =)

2 kommentarer:

  1. du er fantastisk kreativ og flink, og det er kjempegodt å kjenne deg: Stor klem*

    SvarSlett
  2. Tuuuusen takk vennen min! ❤😙

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails