lørdag 28. november 2015

Bamser i lange baner

Innimellom kjolestrikk blir det alltid litt hekling. Jeg har helt dilla på bamsene mine. =D Har fått en bestilling på 8 stykker som skal være ferdige til jul, pluss at julemessen nærmer seg med stormskritt. Den blå i midten på det øverste bilde er også solgt. 


Har omsider fått nye blekkpatroner til skriveren min, så nå har alle bamsene fått nye "Made with ♥" lapper i ørene. Det lille ekstra liksom.  Som vanlig er de heklet i Vipe garn fra Dale på nål nr 3 og måler ca 26 cm.


Dessverre var de tomme for lysebrunt Vipegarn hos begge garnlangerene mine, så jeg gikk for noen mørkebrune. Synes også de ble ganske søte, selv om jeg vel er aller mest glad i den lyesbrune varianten.


Takk for titten, velkommen igjen. =)

2 kommentarer:

  1. Så flotte bamser. Ikke rart du har dilla på disse ... Har dessverre aldri lært meg å hekle jeg ...

    SvarSlett
  2. Tusen takk.:) Det er ikke så vanskelig å hekle og aldri forsent å lære. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails